wtorek, 27 września 2011

Scrapujące Polki

mimo tego, że ostatnimi czasy rzadko udzielałam się na portalu Polki Scrapują, miejsce to stanowiło dla mnie źródło wielu inspiracji. dlatego też przeżyłam szok, gdy dotarła do mnie wiadomość o jego niespodziewanym zamknięciu. nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić, jak się czuły dziewczyny, które współtworzyły ten portal...

na szczęście nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :) i to wszystko dzięki wyjątkowym osóbkom, które nie poddały się i stworzyły od podstaw nowy portal Scrapujace Polki! dziękuję Wam za to :*
to miejsce niezwykłe, bo tworzą je niezwykłe osóbki :)

2 komentarze:

  1. Nasze towarzystwo jest zbyt mocne, żeby je tak po prostu porzucić bez swojego miejsca :) Ciesze sie, ze sie udało! Przepraszam za brak polskich znaków, ale mam klawiaturę sprzed wojny...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!