piątek, 15 sierpnia 2014

jakiś czas temu...

Witajcie,

cieszę się, że mimo zastoju na moim blogu wciąż mnie odwiedzacie :)
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam pracę, która już jakiś czas temu gościła na scrapki-wyzwaniowo...
Stworzyłam ją dla wyjątkowej osóbki, którą miałam okazję dobrze poznać i się z nią zaprzyjaźnić. Niestety, jak to bywa w życiu, dopadają nas ciągłe zmiany... może nazbyt pochopnie użyłam słowa "niestety"... bo te zmiany nie raz są znaczące dobre :) co tam przeprowadzka kilkaset kilometrów stąd... w końcu są samoloty i inne takie :)

Layout wyszedł mi wyjątkowo radośnie, a to wszystko przez zaraźliwy śmiech i pozytywne nastawienie do życia Iw, który towarzyszył mi przez kilka miesięcy.
Mam nadzieję, że i Wam się spodoba.




pozdrawiam wszystkich TuZaglądaczy :*

3 komentarze:

  1. Congratulations! Looking forward to your work on Team Finnabair!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh dear... You are making stunning art !!! Just found your blog and have been looking through quite a few of your fabulous projects. You are so creative and very talented !! Thank you for sharing your art to inspire us.
    Hugs from SPAIN

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!