poniedziałek, 31 października 2016

paper twins

Hej! Dzisiaj zdecydowanie nietypowo, jak dla mnie. Dlaczego? Ponieważ wykorzystałam kwiaty.... zdecydowałam się wyjść poza strefę komfortu i zaryzykować. Miało być również i bez kawy, ale tutaj mimo usilnych chęci, nie udało się... to zdecydowanie jest silniejsze ode mnie :) 
A wszystko to za sprawą weekendowego i bardzo twórczego wyjazdu do Namestovo na Słowacji. Po powrocie do domu stwierdziłam, że czasami muszę spróbować czegoś innego. 
Hello!  Today it will be really unusually for me. Why?  Because I used flowers...I decided to go out from the comfort zone and risk. It was supposed to be without coffee as well , but although strenuous willingnesses it wasn’t a success...it is definitely stronger than me. It all was caused of my weekend travel to Namestovo to Slovenia. After coming back home I thought, that sometimes I need to try something different.






Pasta Modelująca (236 ml) Geste Gesso - Duże Białe Weaving - MaskaDream On - Stemple gumowe  Color Bloom II - Pink Crocus Color Bloom II - Black Tulip Bundle - White - Kwiaty Papierowe Żarówki z napisami małe - Junkyard Findings Memory Hardware - Koraliki metalowe    

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że spróbowałaś - są CUDOWNE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Są niesamowite. Chciałabym je zobaczyć w realu i podotykać...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!